064/911-20-57       TC Vidikovac, Kneza Višeslava 63, Lokal br. 0.32, 11090 Beograd    office@servisracunarabp.rs

Servis desktop računara

Servis desktop računara Vam pomaže da otklonite hardverske probleme računara, zamenite delove i održite vrhunske performanse vaših racunara. Bp team Solution je vaš “mali servis za računare” i tu smo da Vam pomognemo da Vaš računar ima duži radni vek.

Ovde smo objedinili našu filozofiju, kako radimo, šta radimo i sa čim Vam pomažemo. Takođe, ovde ćete naći sve probleme, simptome i načine da prepoznate da Vam je računar u kvaru.

Za sva konkretna pitanja kontaktirajte nas u bilo kom momentu putem mejla ili telefona.

Kada treba da pozovete servis desktop računara

Česti problemi desktop računara

Rano otkrivanje problema desktop računara

Ušteda vremena i novca pri ranom otklanjanju većih kvarova računara

Simptomi kvarova desktop računara

Najčešći simptomi kvarova desktop računara

Da li da ignorišete simptome

Koje su posledice

Kvarovi desktop računara

Kako da budete sigurni da je problem hardware-ski

Očigledni kvarovi desktop računara

Najčešće kvarovi desktop računara

Proces servisiranja desktop računara

Proces popravke desktop računara

Dijagnostika i popravka desktop računara

Vraćanje računara

Redovno servisiranje desktop računara

Servisirajte računar

Kada treba da pozovete servis desktop računara

Da budemo potpuno iskreni sa vama, možete odmah. I ne, ovo nije neka “prodajna tehnika” već je nešto iz iskustva potvrđeno mnogo puta.
Preporuka je da se preventivno uradi mali servis na racunaru ili laptopu,kao sto je reinstalacija sistema,njegovo osvezavanje I ciscenje racunara od prasine I zamena termalnih pasti.
– Kada racunar usporeno radi
– Kada primetite vecu buku u racunaru
– Kada primetite da se racunar vise greje
Da li je racunar koji je star preko 10 godina dobra opcija za Vas?
Mozemo Vam dati vise primera da sami dođete do odgovara.
-Svaki uređaj današnjice ima svoj radni vek trajanja
-Na mesečnom ili dnevnom nivou izlaze nove tehnologije i verzije programa koje na starim uređajima ili loše rade ili i ne mogu da rade

Većina računara koje nam ljudi donesu su na kraju radnog veka. Ili ih donose kada već imaju ozbiljne kvarove koje je teško sanirati.

Naravno, većinu toga možete da sredite, ali je pitanje vremena koje ćete izgubiti pogotovo ako vam jako treba računar.

Zato je jako važno poznavati koji su česti problemi desktop računara, kako ih prepoznati i kada se javiti servisu.

Česti problemi desktop računara
Najveća zabluda sa kojom se borimo u servisu jeste da je za desktop računar normalno da nema pun performans. Klijenti (i mi ih zaista razumemo) nisu u materiji i veruju da je normalno da računar ne radi optimalno ako ga imaju dugo.

Međutim, njihov računar verovatno pokazuje brojne hardware-ske probleme koji nagoveštavaju neophodno servisiranje.

U pitanju mogu da budu oštećeni delovi računari kao što su napajanje ili matična ploča. Čak uvek ne mora i toliko značajan kvar koliko kućište računara nije održavano i treba ga očistiti.

Svejedno, sve ove simptome je važno rano otkriti i raditi na njima.

Rano otkrivanje problema desktop računara
Jedno slikovito poređenje bi bilo da mi u servisu desktop računara smo kao doktori za mašine. Postoji čitava, kompleksna nauka o tome kako se računari sređuju, ali simptome kvarova može da prepozna većina ljudi.

Simptome ćete uglavnom prepoznati kada vidite da mašina radi sporije, da koči i da izbacuje česte greške pri paljenju računara. Sledeći krug simptoma uključuje naglo gašenje i restartovanje mašine dok ne dođe do potpunog kvara.

Ostaje samo na vama da li ćete ih ignorisati i koliko je to dugoročno problematično.

Ušteda vremena i novca pri ranom otklanjanju većih kvarova računara
Istina je da redovno servisiranje desktop računara zahteva više posvećenosti i vremena ali će vas manje koštati na duge staze.

Recimo, mi nudimo pakete održavanja i provere za vaše računare. Paket radi tako što ćemo vas svakih par meseci zvati da vidimo u kom je stanju vaš računar, kako ga koristite i da li želite da ga unapredite.

Ovo je odlično za ljude kojima je računar preko potreban i koji se bave video editingom, dizajnom, i naprednim programiranjem. Naravno i ako svakodnevno koristite računar.

Simptomi kvarova desktop računara

Dobra stvar u servisiranju računara jeste da su simptomi ozbiljnijeg kvara lako prepoznatljivi.

Doduše, ovde treba razumeti da postoje dva tipa kvarova, a to su software-ski i hardware-ski kvarovi.

Software-ski kvarovi dolaze od lošeg ili nekompatibilnog software-a koji ste instalirali na vaš računar. I sa ovim vam možemo pomoći u određenim slučajevima (instaliranje operativnih sistema, ključnih programa, itd).

Više se bavimo hardware-skim problemima koji su vezani za komponente koje se nalaze u mašini i njihov rad.

Najčešći simptomi kvarova desktop računara
Najćešći simptomi hardware-skih kvarova kod desktop računara su:

– BSOD (plavi ekran smrti) – pojava plavog ekrana koji izbacuje greške i trenutno zaustavlja rad vašeg računara posle kog morate da ga restartujete
– Naglo gašenje ili prestanak rada – računar se često gasi, koči, neće da radi i to nikako ne možete da zaustavite
– Spor rad desktop računara – računar radi sve sporije i sporije, od toga da se sistem dugo podiže, neće da pokrene programe ili da mora određene operacije da izvršava izuzetno dugo
– Neobični zvukovi kućišta – iz kućišta računara se čuju neobični ili izuzetno glasni zvukovi koje ranije niste mogli da čujete
– Pregrevanje – računar se pregreva posle nekog vremena što možete proveriti dodirom na kućište koje je neobično vruće i treba da ga ugasite da bi se ohladilo
– Neprepoznavanje hardware-a i uređaja – kada probate da povežete računar sa drugim uređajem, USB mišem, štampačem ili eksternim drajvom, to nije moguće uraditi jer ih računar ne poznaje
– Problemi sa displejem (monitorom) – monitor se gasi, pucketa, ne izbacuje sliku kako bi trebalo, ili uopšte ne može da se upali
– Čudan miris – iz računara se pojavljuje čudan miris nalik na spaljenu plastiku, sagorele električne instalacije što upućuje da se nešto u kućištu otopilo
– Error poruke vezane za hardware – računar vas sam upućuje da postoje greške u hardware-u

Da li da ignorišete simptome
Ukoliko ste primetili neke od ovih simptoma, ne morate da paničite, vec donesite u nas servis na dijagnostiku.

Ali ako se pitate da li treba da servisirate računar, odgovor je da. I ako pitate da li to morate da uradite odmah, to je već do vas.

Svakako, mi vam savetujemo da to što pre uradite.

Koje su posledice
Najveći problem kod prepoznavanja simptoma kvara računara je što vi ne možete da odredite koliko su oni ozbiljni.

Samim tim, ne možete ni da znate da li je neka komponenta unutar računara pred izdisajem kraj zivotnog veka i da li je ceo računar gotov.

Obično, komponente mogu da se zamene kada dotraju, ali je pitanje kolika će biti cena ukupne popravke računara.

Zato je redovno servisiranje desktop računara toliko važno jer umesto da kupite novi, mogli ste da održavate postojeći računar.

Kvarovi desktop računara
Ovo je momenat kada nam se ljudi najčešće obraćaju. Jednostavno, nešto ne valja i računar ne radi.

Kvarovi desktop računara su mnogi. Neki od njih su prilično očigledni i na prvi pogled, dok je neke potrebno posebno istraživati.

U svakom slučaju, naš prvi zadatak je da utvrdimo da je zaista u pitanju hardware-ski problem i da krenemo u popravku.

Kako da budete sigurni da je problem hardware-ski
Postoji mnogo način da to utvrdite sami, ili to možete ostaviti i nama. Međutim, najlakši način je da krenete od pretraga za virusima, malwear-om i da proverite da li programi koje imate utiču na rad računara.

Najčešće se to ogledati u tome da ste hard diskove prepunili, da imate video igre ili programe koje vaš računar ne može da potera.

Testirajte ih tako što ćete te programe otkloniti i vidite da li ima promena u radu. Ukoliko je kvalitet rada značajan, verovatno je u tome bio problem.

Očigledni kvarovi desktop računara
Veće kvarove ćete prepoznati prema tome što računar ne radi. Neće hteti da se upali, i ako hoće, imaće izuzetno loš performans.

Pored toga, videćete da monitor ne radi, ili da druge komponente i uređaji ne rade sa vašim računarom.

Ukoliko je to slučaj i ništa što uradite ne može to da promeni, očigledno imate hardware-ski problem sa računarom.

Najčešći kvarovi desktop računara su:

– Kvarovi hard diska
– Problemi sa RAM memorijom
– Kvar napajanja računara
– Kvar grafičkih kartica
– Kvar matične ploče računara
– Kvar procesora računara
– Prljavi ili prašnjavi ventilatorti kućišta (hlađenje)
– Problemi sa povezanošću (USB kvarovi, Bluetooth ne radi)
– Kvar mrežne kartice
– Druga oštećenja memorije
– Problemi sa monitorom
– Problemi sa kablovima, sklopkama i drugim delovima kućišta

Proces servisiranja desktop računara
U redu, sada već znate dosta o simptomima i kvarovima desktop računara, mogli biste i da se zaposlite kod nas. I da tu ponudu učinimo što zanimljivijom, objasnićemo vam kako izgleda prosečan bp team solution servis računara

Proces popravke desktop računara
Proces počinje primanjem zahteva, prijemom računara, i proverom zahteva. Onda radimo dijagnostiku računara, popravljamo ga i vraćamo vam računar.

Obično ćete nas posetiti u servisu sa računarom ili ćete nas pozvati da prijavite kvar.
Nodimo Vam i brzu uslugu dijagnostike i popravke računara – Hitno!

Upisaćemo zahtev i da ćemo vam okvirno vreme za popravku računara. Nakon toga, prelazimo na dijagnostiku računara i popravku računara.

Dijagnostika i popravka desktop računara
Tokom dijagnostike želimo da utvridmo da li prijavljeni kvar odgovara stvarnom kvaru. I ako je to slučaj, da li je taj kvar uticao i na druge komponente i probleme u radu računara.

U zavisnosti od problema koristimo specijalne programe i alate da nam pomognu u dijagnostici. Ukoliko utvrdimo da je kvar manji, onda možemo i brže da se prebacimo na popravku računara.

Kada je problem identifikovan prelazimo na popravku. Ukoliko se pojavio dodatni problem ili postoji još nešto što može da se reši obavestićemo vas o tome.

Ako želite da i taj problem sredimo, malo ćemo modifikovati cenu popravke i sa vašim odobrenjem krenuti u rad.

Nakon što otklonimo kvar, računar testiramo i provevaramo njegov performans. Kada utvrdimo da je računar popravljen, možete ga pokupiti iz servisa.

Vraćanje računara
Prilikom predaje računara, objasnićemo vam u čemu je bio problem. Takođe, popričaćemo i o tome šta dugotrajno možete da uradite da zaštite računar od sličnih kvarova u budućnosti.

Ukoliko želite, možete se dogovoriti sa nama da vam računar pregledamo u određenim intervalima. Takođe, obaveštavaćemo vas o komponentama koje nabavljamo i kako vam one mogu pomoći da povećate performans računara.

I ako je moguće, ubedićemo vas da redovno servisirate računar.

Redovno servisiranje desktop računara

Sve ovo možete da izbegnete ukoliko redovno servisirate vaš računar. To znači da ćete ga donositi na servis i da ćemo pratiti njegove performanse.

Može se učiniti da je to previše, ali razmislite ukoliko vam je računar bitan za posao ili ga redovno koristite. Nema ništa gore od toga kada vam računar zaista treba a ne možete u tom momentu da ga koristite.

Možemo vam pomoći tako što ćemo za vas napraviti paket održavanja računara. Time ćemo pratiti probleme koje ste imali i na svakih par meseci servisirati vašu mašinu.

Servisirajte računar

Ukoliko ste spremni da učinite da vaš računar ima duži radni vek zakažite servis desktop računara. Tu smo da vam pomognemo u svemu od popravljanja do unapređenja mašine.